Mych TOP 8 zdravych potravin

9. january 2017 at 14:42 | Eve |  My diary
Jidlo. Kdo by ho nemel rad.


Ale zacnem stridmejc. Dneska vam povim, jaky jidla jsou pro me srdcovkou v ramci zdrave zivotospravy. Jsem je schopna zrat jist dennodenne a nikdy se mi neomrzi. #testovinyrules Pro nekoho muzou poslouzit jako inspirace, cim obohatit fadni jidelnicek a nekdo zas muze zaplesat, ze se v primerenym mnozstvi nemusi bat i relativne kalorickejch a tucnejch bomb. Ovsem zas nalijme si cistyho vina, pribrat lze i z megakrutoprisne zdravejch veci, kdyz neznate miru, ehm... #evahasasecret

Tak jdem na to.
 

2017-01-09

9. january 2017 at 8:26 | Eve |  Jídelníček

druhčaspoložkakcal
snídaně:08.2067 g michanych bilku, 5 g extra panenskeho olivoveho oleje,71
svačina:10.30150 g 0,5% tvarohu,101
oběd:13.30137 g varenych kurecich prsou,151
svačina:16.30150 g okurky,21
večeře:20.35
100 ml bio 1,5% mléka, 45 jemných ovesných vloček, 40 g banánu, 2 g kokosových
chipsů, 4 g slunečnice, 5 g rozinek, 20 g vlasskych orechu, 50 g piskotu,
61
celkem:------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------405
pití:->250 ml tresnoveho čaje, 450 ml matoveho caje, 250 ml černé kávy, 1,5 l vody,-
pohyb:->rest day-

No jo, veceri jsem nevychytala, ale mela jsem fakt hlad a doma jsem nemela absolutne nic, takze ovesnacka to jistila, jako vzdy. <3 Bala jsem se, ze se to odrazi na vaze, ale nastesti ne. Rano jsem spis pasek dopinala na zazsi dirku. :D

2017-01-07

7. january 2017 at 19:49 | Eve |  Jídelníček

druhčaspoložkakcal
snídaně:---
svačina:10.15240 ml 1,5% kefíru98
oběd:---
svačina:16.05
100 ml bio 1,5% mléka, 45 jemných ovesných vloček, 40 g banánu, 2 g kokosových
chipsů, 4 g slunečnice, 5 g rozinek,
298
večeře:20.05
90 g pšenično-žitné bagety, 150 g bio 3% bílého jogurtu, 50 g 0,5% tvarohu, 30 g cottage,
10 g 0,5% sýru, 10 g bio pikantního hummusu, 150 g okurky,
465
celkem:------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------861
pití:->250 ml mátového čaje, 250 ml černé kávy, 1 l vody,-
pohyb:->cca 6 hodin stěhování, 1,5 h sauna?

Vím, že jsem psala, že chci bejt na mléčný ještě dneska, ale kvůli stěhování bych to asi nedala. Už dopoledne jsem pociťovala hlad a odpoledne, když táta odjel, se mi už žaludek kroutil hlady. Takže sere pes, opět přišla na řadu superchutná a zasyťující kaše, hlad odešel a já mohla jít v klidu do sauny vypotit přebytečnou vodu. Né že bych ji po tejdnu na mléčný dietě a mortal kombo pohybu měla. -_- Jsem vysušená na kost, odtučněná, svaly se snad ani nehly. Ale nevadí, show must go on, hlavní je silueta v zrcadle a oblečení, který je volný. Zejtra mám v plánu si dát normální jídelní den - bože, to zní tak debilně :D - a od pondělka možná zas trošku mlíčnice. Nějak jsem si ji totiž oblíbila.


Konečně bydlím. <3 Byt je nádhernej, teploučkej a prostě nemám slov na ten klid.
 


Restart 2017

6. january 2017 at 9:37 | Eve |  My diary

Milionkrat.


Pet sto milionkrat.

Ale ja jsem bojovnice, vojak, co nikdo neselze. #eminemman A proto i po osmdesati tisisich padech na hubu se zvedam a pokracuju. Zacinam od znova. A i kdyz jsem to mela v planu puvodne na rok 2016, nejak to nevyslo. Teda vyslo, ale jinak, nez jsem chtela. Zhubla jsem na puvodni mnozstvi tuku, dokonce jeste o trosku vic, ale zato jsem pribrala na svalech a nenarvala jsem se do skoro zadnejch puvodnich gati. #hatemygains Takze co zbeva? Zhubnout svaly. Omezeni kalorii, trosku dietka. #mlecnadietarules


Ano, ted jsem urcite prisla o vsechny body od fitnessaku a zaprisahlejch vyznavacu zdravyho zivotniho stylu, tim spis, kdyz to vyrkla trenerka a vyzivova poradkyne. #jduspalimsvydiplomy Ale aby bylo jasno, bavime se o hubnuti asi dvou kil svalu, pricemz porad zustanu v normalnim zdravym rozmezi, pro me jen estetictejsim, ponevadz nechci nohy jak king kong Serena.

Takze jak napovida nadpis, od Novyho roku jedu tvrde bomby. Jsem sestej den na mlecny diete a vypada to dobre. Sice asi hubnu spis tuk, coz nebylo primarne v planu, ale koho by nepotesilo par gramu speku dole, ze. #winkwink Mam v planu si odbyt jeste jeden den, celkem sedm, zejtra se totiz stehuju a nebudu mit cas na vyvarovani a taky to bude takovy pekne kulaty. V nedeli se zvazim a premerim, kriticky zhodnotim v zrcadle #imnevergonnabesatisfiedenough a podelim se s vami. Aby se mohl ten muj spekounek dmout pychou jeste vic, nez dnes, kdyz mu doslo toto:

#ibmpigs

Jo a jeste jeden veledulezitej point: vubec se netrapim hlady. Hlad i chute me zatim uspesne mijej. #thankgod
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Btw. Opet budu pridavat denne jidelnicky, sepisovat clanky a recepty. Za dobu, co jsem tu nebyla, je toho furu. Tak doufam, ze se tesite. :)

2015-11-28 + #hergotjáužaledoopravdyzasrozjedublog

28. november 2015 at 7:01 | Eve |  Jídelníček

druh
časpoložkakcal
snídaně:08.35
50 g jemných oves. vloček, 100 g bio odtučněného tvarohu, 100 g 3,8% bílého
jogurtu, 20 g banánu, 10 g rozinek, 5 g vlašských ořechů, 5 g kakaa holandského
typu,
408
svačina:
-
-
-
oběd:
12.30
Houbové rizoto s kari (80 g dlouhozrnné rýže, 12 g cibule, 116 g žampionů, stroužek
česneku, 5 g vegety, hrst sušené petržele, lžička kari, 5 ml extra panenského
olivového oleje,
svačina:
16.15
150 g bílého jogurtu, 50 g bio odtučněného tvarohu, 170 g pomeranče,
327 (oběd)
246 (svačina)
večeře:
21.00

150 g pažitkového cottage, 80 g pšenično-žitné bagetky, 10 g gervais lightlife,
20 g 30% eidamu, 200 g rajčat,
477
---------------------------------------------------------------------------
pití:->250 ml černé kávy, 3,5 l vody, 250 ml zeleného čaje,

1, 504
-
pohyb:19:15
40 minut běh v tepové frekvenci 70%
?

Kalorie z běhu doplním večer, až skončím. Jinak jsem zjistila, že musím jíst cca 220-240 sacharidů za den, abych hubla, takže se nelekejte toho množství jídla. Protože já tak fakt jím - a jde to. :) Hodně teď pracuju, takže se nezlobte, jestli se jídelníček třeba objeví jednou za dva dny nebo neúplný, ale budu se snažit. Slibuju. Už jen kvůli sobě, protože s blogem a vaší podporou mi to šlo vždycky líp. A já se pokusím dát to samé vám. Takže jestli máte jakejkoliv dotaz, jedno jestli o hubnutí nebo nabírání, trénincích atd., nebojte se zeptat. Ráda vám poradím. Proto jsem si ty kurzy trenérky a výživové poradkyně dělala.

Vaše Eve

Next articles