June 2013

30. 6. 2013

30. june 2013 at 18:38 | Eve* |  Jídelníček

snídaně: 150 g bílého jogurtu 3% tuku, hrst celozrných cereálií s vlákninou, plátek žitného chleba,
svačina: -
oběd: 100 g rýže, 100 g vařeného kuřecího maso, 1/4 cibule,
svačina: nektarinka, meruňka, 1/4 okurky,
večeře: 1/2 sedmizrnného rohlíku, 150 g bílého jogurtu 3% tuku, 125 g cherry rajčat,

pití: 2x káva s 0,5% mlékem bez cukru, 2x teplá voda s citrónem, voda, zelený čaj s ananasem,
cvičení: Insanity plyometric cardio circuit, 30 day shred level 2

Ráda bych se s vámi dneska, holky, podělila o jeden svůj postřeh, který některým může připadat přehnaný nebo snad povýšený, ale já si prostě nemůžu pomoct. Právě jsem se vrátila z obchodu, kde jsem si koupila večeři (viz jídelníček) a potraviny na následující den. Všechno samozřejmě netučné a zdravé. Navštívila jsem dva markety, z nichž ve druhém jsem potkala bratrovu kamarádku s jejím klukem a dcerou. Je to mladá holka, jen asi 3 roky starší, než já. Nejdřív jsem si všimla jejího obličeje, pak jsem mimoděk sjela dolů a teď to přijde - něco tak odporného jsem už dlouho neviděla! Vážila snad dvě tuny (to bez nadsázky) a ty pneumatiky okolo pasu - no hnus. Do toho nakupovala samé nezdravé věci, které já jsem neměla v puse ani nepamatuju. Kola, kindery, sladké vody, pečené müsli... Vzpomněla jsem si na sebe, jak jsem ani ne před dvěma hodinama umírala při Insanity a představila jsem si ji na svém místě. Jak by se potila, červenala, pokoušela se hýbat, držet tempo a stejně by to nedokázala. Tímto textem nechci nadávat všem tlustým lidem, protože vím, že někteří prostě hubenost do vínku dánu nemají. Přesto mě ale pohled na takováhle těla pokaždé dokáže na nejvyšší úroveň znechutit. Nejradši bych k takovému člověku přišla a vmetla mu do tváře, jak strašně vypadá a ať se sebou k sakru přece něco dělá. Nesnáším lenost a nesnáším výmluvy typu nemám čas nebo já to mám geneticky. Hovno a ne geneticky! Genetika tvoří 5%, zbylých 95% je vůle a disciplína. Ano, možná nikdy nedosáhne na míry 90-60-90, ale nemusel by mít ani metrák v kilech. To je všechno. Odpusťte mi to rozhořčení a sprostá slova.

29. 6. 2013

29. june 2013 at 18:22 | Eve* |  Jídelníček

snídaně: 150 g bílého jogurtu, hrst cereálií, malý plátek žitného chleba,
svačina: 100 g jablka, 20 g bio müsli tyčinka jablko,
oběd: talíř kuřecího vývaru s noky, 150 g těstovin, 185 g tuňáka ve vlastní šťávě, 1/4 cibule,
svačina: 150 g bílého jogurtu, špetka sekaných mandlí, nektarinka,
večeře: celozrná kaiserka, 2 plátky sýru 20%, rajče,

pití: 2x káva s mlékem bez cukru, voda, zelený čaj s ananasem,
cvičení: Insanity cardio power & resistance, 30 day shrel level 2

28. 6. 2013

28. june 2013 at 18:55 | Eve* |  Jídelníček

snídaně: 150 g bílého jogurtu, špetka mandlí, 50 g plátek žitného chleba,
svačina: 60 g slunečnicová bulka,
oběd: talíř kuřecího vývaru s noky, 50 g těstovin, 150 g vařené kuřecí kousky, 1/4 cibule,
svačina: 150 g bílého jogurtu,
večeře: 60 g celozrná kaiserka s pohankou, lžička másla, 90 g jihočeského romadůrku, 150 g nektarinka

pití: 2x káva s 1,5% mlékem, voda, voda s jablečným octem,
cvičení: Insanity cardio recovery & cardio abs, 30 day shred level 1

Insanity: jak je prospěšný jídelníček

28. june 2013 at 9:09 | Eve* |  Articles
don't copy without the source

Jídlo má mnoho podob. Je zdrojem síly, energie a výživy. Ovlivňuje naši váhu. Ovlivňuje naše zdravé a nepostradatelné složky jako cholesterol a krevní tlak. Jídlo je fyzické i emocionální. Ale základní složkou jídla, je síla. Naše tělo potřebuje palivo: bílkoviny, tuky a sacharidy. Vašim cílem v následujících 60 dnech bude jíst zdravě, naučit se princip vyvážené stravy a soustředit se na to, co vašeho tělo potřebuje při Insanity.

27. 6. 2013

27. june 2013 at 19:15 | Eve* |  Jídelníček

snídaně: 150 g bílého joguru, hrst celozrných cereálií s vlákninou, nektarinka,
svačina: sójová bulka se sýrem,
oběd: 150 g špaget, boloňská omáčka,
svačina: 125 g polotučného tvarohu, jablko Golden, lžička skořice,
večeře: celozrná kaiserka, 2 plátky sýru 20%, 4 plátky šunky kuřecí vařené, rajče,

pití: 2x káva s 1,5% mlékem bez cukru, voda, voda s jablečným octem, zelený čaj s ananasem,
cvičení: Insanity pure cardio & cardio abs, 30 day shred level 1

Jillian Michaels radí: Tohle ano!

27. june 2013 at 11:39 | Eve* |  Articles
Don't copy without the source,

Organické mléčné výrobky: měly by být netučné nebo nízkotučné (plus minut 3% tuku na porci). Pro příklad: organická smetana nebo 1% mléko, přírodní nízkotučný nebo netučný jogurt, přírodní nízkotučný nebo netučný sýr/cottage.

Přírodní maso: mělo by být libové jako kuře bez kůže nebo krůtí prsa (vyhněte se tmavému kuřecímu masu), libové hovězí jako steak a svíčková, libové vepřové jako vepřová panenka a libové maso ze středu prasete.

Mořské plody: mastné ryby jako losos a makrela by měly být pravidelnou součástí vašeho jídelníčku. Omega 3 mastné kyseliny stabilizují hladinu leptinu a pomáhají tělu odbourávat cukry. Dobrými zdroji omega 3 mastných kyselin jsou: tučné ryby jako losos, platejs, kanic červený, ořechy, hlavně vlašské, brazilské ořechy a mandle. Skvělými doplňky jídelníčku jsou také korýši. Obecně jsou všechny dary moře zdravé a prospěšné.

Mnoho zinku, selenu a jódu mají vliv na funkci štítné žlázy. Zinek také ovlivňuje hladinu leptinu (reguluje metabolismus). Potraviny bohaté na zinek jsou: libové hovězí, jehněčí, krůtí maso, ústřice, nízkotučné jogurty, sezamová semínka a dýňová jádra.

Vitamic C reguluje kortisol (reguluju hladinu cukru v krvi a krevní tlak). Potraviny s obsahem vitaminu C jsou: červené papriky, pomeranče, ananas, vařená brokolice, květák a růžičková kapusta.

Mnoho aminokyselin zvyšuje serotonin (reguluje pocity radosti) a snižuje kortisol. Aminokyseliny jsou základem proteinů, tudíž by měly být pravidelnou součástí vašeho jídelníčku. Zdroji jsou: libová drůbež a hovězí, ryby, mořské plody a nízkotučné mléčné výrobky.

Selenium (antioxidant), magnesium (esenciální výživový stabilizátor) a chrom pikolinát (předchází příbytku na váze) podporují tvorbu DHEA (zvyšování výkonnosti). Potraviny se seleniem: ryby (obvzlášť kanic, treska, platejs, losos), ořechy a jadérka (obvzlášť brazilských ořechů a slunečnice) a houby. Potraviny s magnesiem: dýňová semínka, černé fazole, špenát a losos. Potraviny s chromem jsou: cibule, salát, rajče.

Doporučuje se také vitamin E, který podporuje DHEA. Vitamin E je k dostání v tabletách nebo potravinách jako: slunečnicová semínka, mandle, špenát a mangold.

Vitamin B podporuje testosteron. Potraviny s vysokým obsahem vitaminu B: libové hovězí maso, tuňák, krůtí prsa, pšenice, luštěniny/fazole, avokádo.

Niacin a allicin zvyšují hladinu testosteronu. Niacin najdete v kuřecích prsou, tuňákovi, lososovi, houbách. Bílý česnek je pak zdrojem allicinu.

Flavonoly udržují testosteron před přeměnou na estrogeny. Potraviny obsahující flavanoly jsou: jablka, černé olivy a zelený čaj.

26. 6. 2013

26. june 2013 at 20:01 | Eve* |  Jídelníček
tonight's the night | via Tumblr

snídaně: 150 g bílého jogurtu, plátek žitného chleba, 2 meruňky,
svačina: -
oběd: 100 g těstovin, 170 g skandinávského lososa,
svačina: 125 g bílého jogurtu, plátek žitného chleba,
večeře: celozrná kaiserka, 3 plátky sýru Eidam 30%, 2 plátku sýru 20%, 2 plátky okurky, rajče,

pití: 2x káva s 1,5% mlékem bez cukru, voda, voda s jablečným octem, zelený čaj s ananasem,
cvičení: Insanity plyometric cardio circuit, 30 day shred level 1

Jillian Michaels radí: Tohle ne!

26. june 2013 at 11:28 | Eve* |  Articles
Tyto potraviny by nikdy neměly být součástí tvého hubnoucího jídelníčku.
  • sója,
  • arašídy,
  • syrová košťálová zelenina (brokolice, květák, zelí, růžičková kapusta a kapusta),
  • piniové oříšky,
  • proso, jáhly,
  • bambusové výhonky,
  • broskve,
  • jahody.
Výše uvedené potraviny mohou mít goitrogenický efekt. Goitrogeny jsou látky, které potlačují funkci štítné žlázy tím, že manipulují s jódem, což může v důsledku způsobit zvětšení štítné žlázy, tj. strumy.
  • alkohol,
  • len,
  • ne víc než 400 mg kofeinu denně (1 šálek odpovídá přibližně 100 - 200 mg kofeinu).
Tyto ingredience by se nikdy neměly vyskytovat ve vašem jídelníčku, pokud chcete zhubnout.
  • MSG (glutamát sodíku),
  • HFSC (kukuřičný sirup s vysokým obsahem fruktózy),
  • umělá sladidla,
  • umělá barviva,
  • umělá dochucovadla,
  • dusičnany, dusitany (které obsahují párky v rohlíku, slanina, lunch meat a klobásky),
  • jídla připravovaná chemicky.

25. 6. 2013

25. june 2013 at 17:40 | Eve* |  Jídelníček

snídaně: 150 g bílého jogurtu, hrst celozrných cereálií s vlákninou, meruňka
svačina: 2 meruňky,
oběd: 100 g těstovin, tuňák ve vlastní šťávě, 1/4 cibule,
svačina: okurkový salát (zahraní okurek, 1/4 cibule), 3 jahody,
večeře: celozrná kaiserka, 4 plátky kuřecí šunky prsní, 3 plátky sýru Eidam 30%, 2 plátky rajčete,

pití: 2x káva s 1,5% mlékem bez cukru, voda, voda s jablečným octem,
cvičení: Insanity fit test, 30 day shred level 1

Zdravím, kočandy, jak se v tom ubrečeným počasí máte? Já jsem jakási unavená a bolavá, ale i tak se snažím dobře jíst a cvičit. Dneska jsem najela na třetí týden Insanity, podle plánu jsem odcvičila fit test a musím se přiznat, že už při prvním cviku jsem byla příjemně překvapená, jak moc jsem se za ty dva týdny zlepšila. Tak například z 86 switch kicksů jsem se posunula na 100 a při power knees jsem dospěla z původních 45 na 58. Podle mě super, jsem zvědavá na konec. Co vy, jak s cukrouškem Shaunem válčíte?

24. 6. 2013

24. june 2013 at 18:20 | Eve* |  Jídelníček
¨

snídaně: 125 g bílého jogurtu, hrst celozrných cereálií s vlákninou, plátek žitného chleba,
svačina: -
oběd: 1/2 hrnku rýže, vařená zeleninová směs,
svačina: bio müsli tyčinka jablko,
večeře: plátek žitného chleba, 2 plátky kuřecí šunky vařené, 2 plátky sýru Eidam 30%, plátek rajčete,

pití: 2x káva s 1,5% mlékem bez cukru, voda, voda s jablečným octem, 4 dcl vinného střiku,
cvičení: 30 day shred level 1

Dneska mám od Insanity volno, to jen abyste si nemyslely, že se flákám. :)