Insanity: jak je prospěšný jídelníček

28. june 2013 at 9:09 | Eve* |  Articles
don't copy without the source

Jídlo má mnoho podob. Je zdrojem síly, energie a výživy. Ovlivňuje naši váhu. Ovlivňuje naše zdravé a nepostradatelné složky jako cholesterol a krevní tlak. Jídlo je fyzické i emocionální. Ale základní složkou jídla, je síla. Naše tělo potřebuje palivo: bílkoviny, tuky a sacharidy. Vašim cílem v následujících 60 dnech bude jíst zdravě, naučit se princip vyvážené stravy a soustředit se na to, co vašeho tělo potřebuje při Insanity.


První měsíc: denní dávky jídla
Denně musíte sníst 5 jídel. Zkuste žádné nepřeskočit. Každý den si vybírejte jiná jídla, aby se jídla nestala všedními. Každé jídlo musí mít alespoň 300 kalorií, pokud potřebujete víc, přidejte si k 400 nebo 500 kalorií. Součet těchto jídel se pohybuje od 1 500 kalorií po 2 500 kalorií za den. K přesnému součtu můžete přidat jídla se 100 až 200 kaloriemi. Přidejte si je k jídlům nebo je použijte jako svačiny.

Druhý měsíc: Jezte víc
Jakmile se přehoupnete do druhého měsíce, zjistíte, že vaše tělo spaluje mnohem víc kalorií, než tomu bylo v předešlém měsíci. Navíc se cvičení v druhém měsíci stává obtížnějším a delším, tudíž budete potřebovat správnou a vydatnou stravu. Abyste si dodali dostatek kalorií, použijte list s cukry o 100 kaloriích. Podle toho, jak bude potřeba, si buď jídlo přidáte, nebo budete pokračovat v jídelníčku z měsíce prvního. Pokud si budete vybírat ze seznamu carbohydrátů, vyberte si vždy 3 jídla, která zkonzumujte v dopoledních hodinách.

Doplňky stravy
Tyto doplňky stravy vám pomůžou doplnit denní nutný příjem kalorií, pokud to potřebujete. Najdete tu seznam se složkami se 100 a 200 kaloriemi, ze kterých si můžete vybrat. Přidejte si tato jídla, pokud nejíte 5x denně nebo jako svačinu.

Potraviny se 100 kaloriemi
1. ½ sýru cottage s ¼ borůvek,
2. ½ netučného vanilkového jogurtu s 1 lžící cereálií,
3. ½ jablka s ½ odtučněného roztíratelného sýra,
4. 1 vejce natvrdo s mrkví,
5. 1 banán,
6. 12 mandlí,
7. 1 šálek smetany, mandlí, rýže nebo sójového mléka,
8. 2 plátky krůtí šunky s 1 plátkem celozrného žitného chleba,
9. ½ celozrného anglického muffinu s plátkem rajčete a plátkem odtučněného sýra,
10. ½ odtučněného pudinku.

Potraviny s 200 kaloriemi
1. ½ šálku ovesné kaše (vážené za syrova a zalitá vodou) s lžící madlí nebo vlašských ořechů,
2. 1 banán se lžící burákového másla,
3. 1 plátek celozrného žitného chleba s 1 plátkem krůtí šunky a 1 plátkem netučného sýra,
4. 1 celozrný rýžový koláček s lžící přírodního burákového nebo mandlového másla s polovinou jablka,
5. 1 netučný vanilkový jogurtu s 2 lžícemi cereálií,
6. 1 šálek celozrných cereálií s vlákninou s ¾ šálku smetany nebo nízkotučného mléka,
7. 1 velký grapfruit s 12 mandlemi,
8. 3 lžíce tuňáka ve vlastní šťávě s lžící majonézy servírovaného na celozrném plátku chleba,
9. 1 Shakeology drink s ½ banánu,
10. Vaječný salát ze 2 bílků a 1 žloutku, 1 lžící majonézy servírovaný na ½ plátku celozrného chleba.
 

Be the first one to judge this article.

Comments

1 Mrs.Moustache Mrs.Moustache | Web | 28. june 2013 at 9:12 | React

Já taky ;D

2 Vaness . Vaness . | Web | 28. june 2013 at 11:14 | React

Denně jim minimálně 5x denně . Ale spíš , tak 7x-8 . Říká se , že čim častějc , tim je to lepší :)

3 Eevee Eevee | Email | Web | 28. june 2013 at 13:12 | React

juuuuuj tak to si musím někam přepsat :).. děkuju moc za překlad ! :)

4 Kestrin Coleridge Kestrin Coleridge | Web | 28. june 2013 at 15:06 | React

Já jím jak se mi chce :D

5 ♥Verča♥TVD♥ ♥Verča♥TVD♥ | Web | 28. june 2013 at 15:17 | React

moc pěkný dess, ten je tvojí výroby? :-)

6 Katie~ Katie~ | Web | 28. june 2013 at 16:34 | React

Ďakujem, že si sem tento článok pridala. Je to čím dalej tým zaujímavejšie čitať tvoje články a dozvedať sa nové veci :)

7 Megan Megan | Web | 28. june 2013 at 16:35 | React

Dost dobrý článek! :)

8 Zoey* Zoey* | Web | 28. june 2013 at 17:08 | React

Zajímavý článek :)

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement