July 2013

31. 7. 2013

31. july 2013 at 17:16 | Eve* |  Jídelníček

snídaně: 50 g žitného chleba, 2 plátky kuřecího nářezu, 2 plátky sýra 30%, 2 plátky okurky,
svačina: 150 g nektarinky,
oběd: 150 g těstovin, 185 tuňáka ve vlastní šťávě, 1/4 cibule,
svačina: cca 130 g okurkového salátu (okurka, cibule)
večeře: 200 g bílého jogurtu, 2x 60 g cereální raženky, zelenina,

pití: 2x káva s 1,5% mlékem bez cukru, 3 l vody, 250 ml zeleného čaje,
cvičení: Six-week pack level 1, Killer buns & thighs level 1, Hard body level 1

V první řadě, ještě máte několik málo hodin na hlasování pro POTM. A dále, uhm... Neustále jste chtěly vidět to moje "slavný", sportem týraný tělo, tak jsem se dneska teda obtěžovala a udělala jedno ledabylý foto po Hard body. Není to nic moc, jsem zpocená jak prase, ale zkrátka jsem neměla sílu ani čas na nic lepšího, slibuju, že se napravím. Můžete se ale spolehnout, že nic nezatahuju a takhle mám břicho přirozeně.

30. 7. 2013

30. july 2013 at 18:56 | Eve* |  Jídelníček

snídaně: 50 g žitného chleba, 2 plátky sýra 30%, 3 plátky okurky,
svačina: -
oběd: 150 g brambor, 150 g zeleniny na másle,
svačina: 20 g bio müsli tyčinky jablko, 150 g nektarinky,
večeře: 200 g bílého jogurtu, 2x 60 g fitness bagety, zelenina,

pití: 2x káva s 1,5% mlékem bez cukru, 3 l vody, 250 ml zeleného čaje,
cvičení: Six-week pack level 1, Killer buns & thighs level 1, Hard body level 1

Pořád ještě můžete hlasovat pro POTM.

POTM for August 2013

30. july 2013 at 10:10 | Eve*
Nezadržitelnou rychlostí se blíží druhá polovina prázdnin, horký srpen, tudíž je čas si zvolit pro tento měsíc POTM. V celém článku najdete 3 fotografie, z nichž pro jednu, která vám nejvíc padne do oka, můžete v anketě hlasovat. Rozhodovat se můžete do středeční půlnoci. Budu ráda, když se všechny zapojíte. :)



Follow me on FB

29. july 2013 at 19:44 | Eve*
Pokud chcete sledovat nové články ještě dřív, než se objeví tady na blogu, komunikovat s ostatními návštěvníky nebo máte jednoduše nějaký dotaz, následujte mě na Facebooku. Stačí jen kliknout na ikonku a dát like. Těším se na vás.

Eve*

29. 7. 2013

29. july 2013 at 18:56 | Eve* |  Jídelníček

snídaně: 50 g žitného chleba, 2 plátky sýra 30%, plátek rajčete,
svačina: 110 g hroznového vína,
oběd: 150 g těstovin, 150 g kuřecího masa vařeného, 100 g červených fazolí, 1/4 cibule,
svačina: 50 g červených fazolí, 3/4 rajčete,
večeře: 200 g bílého jogurtu, 63 g slunečnicové bulky, zelenina,

pití: 2x káva s 1,5% mléka bez cukru, 4 l vody,
cvičení: Six-week pack level 1, Killer buns & thighs level 1

Mám dneska volno od Hard body, tak jsem si k Six-week packu přibalila Killer buns & thighs, jelikož dolní polovina těla nepatří k mým největším přednostem. Myslela jsem, jak budu umírat, ale byla jsem překvapená, jak v pohodě jsem to zvládla. Dokonce jsem si k nějakým cvikům vzala i činky. Zajímavý. Moje fyzička mě fakt překvapuje. :D Nicméně je mi jasný, že se to s přibývajícími levely bude ztěžovat. Ale i tak se na to těším. Co vy? Zkoušela jste Killer některá? Funguje to?

28. 7. 2013

28. july 2013 at 19:10 | Eve* |  Jídelníček

snídaně: 50 g celozrného chleba, 2 plátky sýra 30%, 3 kolečka okurky,
svačina: 150 g nektarinky,
oběd: 200 g brambor, 200 g pečeného přírodního filé, zelenina,
svačina: 150 g nektarinky,
večeře: 200 g bílého jogurtu, 2x 60 g fitness bagety, zelenina,

pití: 2x káva s 1,5% mlékem bez cukru, 3 l vody, 250 ml zeleného čaje,
cvičení: Six-week pack level 1, Hard body 1

Teda cvičit v tomhle vedru je fakt sranda. :D Hlavně dopoledne jsem toho měla plné brejle. Ale jde to a co teprve ten pocit, když skončím...^^ Jak se dneska máte vy? Tipuju, že se většina z vás povaluje někde u vody nebo tak podobně. Btw. mám na vás malou prosbu - nemáte některá od Jill Yogu meltdown? Podařilo se mi sehnat jen první level a potřebuju druhý. Pokud ji máte, byly byste tak hodné a poslaly mi ji?

7 pravidel efektivního cvičení

28. july 2013 at 9:11 | Eve* |  Articles
Omlouvám se za menší zdržení, vím, že měl článek vyjít už včera, ale byly potřeba ještě nějaké drobné úpravy.


Lidé cvičí z různých důvodů - zatímco jedna skupina se snaží zbavit přebytečných kil, jiní se jím udržují v kondici. Pravidelný pohyb by měl být alespoň v malé míře součástí života každého z nás a měl by nás těšit. Správné cvičení má však svá pravidla, která když nebudeš dodržovat, nemusí se dostavit požadované výsledky. Co tedy dělat, abyses nesnažila pro nic za nic? Podívejme se na to.

27. 7. 2013

27. july 2013 at 18:18 | Eve* |  Jídelníček

snídaně: 150 g bílého jogurtu, 50 g celozrného chleba,
svačina: 90 g kiwi, 3 měsíčky jablka,
oběd: 3 lžíce rýže, 200 g červených fazolí, 150 g kuřecího masa vařeného,
svačina: miska melounu (musel se konečně dojíst :D)
večeře: 200 g bílého jogurtu, 63 g cereální bzlka, zelenina,

pití: káva s 1,5% mlékem bez cukru, 200 ml teplé vody s citrónem, 3 l vody, 250 ml zeleného čaje,
cvičení: Six-week pack level 1, Hard body level 1

26. 7. 2013

26. july 2013 at 18:12 | Eve* |  Jídelníček

snídaně: 150 g bílého jogurtu, 50 g žitného chleba,
svačina: 150 g nektarinky,
oběd: 100 g těstovin, 185 g tuňáka ve vlastní šťávě, 1/4 cibule,
svačina: 20 g bio müsli tyčinky jablko, 150 g nektarinky,
večeře: 200 g bílého jogurtu, 60 g fitness bagety s pohankou, zelenina,

pití: 2x káva s 1,5% mlékem bez cukru, 3 l vody, 250 ml zeleného čaje,
cvičení: Six-week pack level 1, Hard body level 1

Včera jsem docvičila Insanity, úplně jsem vám to zapomněla říct. :D Jsem trošku zklamaná, protože to bylo celkem o ničem, zhubla jsem tak kilo a pár centimetrů a to je všechno. Prakticky vzato to byly zbytečné dva měsíce, ale říkám si aspoň, že tak dobrou kondičku jsem snad ještě neměla. Taky je dobré, že se mi zrychlil metabolismus, takže jsem mohla sníst cokoliv, ale nepřibrala jsem. Thanks God. Shauna jsem si za těch pár týdnů strašně oblíbila, ale nejspíš jeho cvičení není nic pro mě, bohužel. Samozřejmě si s ním kdykoliv ráda zacvičím, ostatně, přemýšlím, že bych se vrhla znovu na Hip hop abs, ale nevím, jestli to nebude zase moc. Uvidím. Nicméně vám přeju, ať vám naše milované Insanity přinese lepší výsledky, než mně (pokud ho samozřejmě cvičíte). A abych nezapomněla - zítra se těšte na slibovaný článek o cvičení.

25. 7. 2013

25. july 2013 at 18:58 | Eve* |  Jídelníček

snídaně: 150 g bílého jogurtu, 50 g celozrného chleba,
svačina: 150 g nektarinky,
oběd: těstovinový salát s brokolicí a osmahlým kuřecím mase,
svačina: 3 kousky chleba s máslem a marmeládou, miska meloundu,
večeře: 180 g bílého jogurtu, 2x fitness bageta, 100 g hermelínu linie,

pití: 2x káva s 1,5% mlékem bez cukru, 2 l vody, 250 ml zeleného čaje,
cvičení: Insanity max cardio conditioning & insane abs